+370 656 83300

Darbo laikas

• I-V: 9.00-18.00 val.
  • VI-VII: biuras nedirba

El. paštus tikriname ir į labai svarbius klausimus atsakome ir savaitgaliais.

Perskambinkite man

Parašykite mums

+370 656 83300

Darbo laikas

• I-V: 9.00-18.00 val.
  • VI-VII: biuras nedirba

El. paštus tikriname ir į labai svarbius klausimus atsakome ir savaitgaliais.

Perskambinkite man

Parašykite mums

Detali kelionių paieška

Kaip Pasirink Sparnus 2kite komanda gaudė bangas ir vėjus Portugalijoje

Kaip gyvuoja po Europą keliaujanti kaituotojų komanda? Galvojate, kur jie šiuo metu yra ir kaip jiems sekasi? "Pasirink Sparnus 2kite" nuotykiai dar toli gražu nesibaigė, todėl apie jų kelionę skaitykite toliau:

Autobusiukas toliau rieda ramiai - niekur nereikia lėkti lyg akis išdegus, radijas išjudina salsos ritmais, o kūnas netyčiom vis bando išlankstyti koki temperamentingą judesiuką. Nekantraudami lekiam į Nazare miestelio paplūdimį išmėginti didžiausių pasaulyje bangų. Prasiplaukiojame tikrai įspūdingai, nors pačių didžiausių bangų ir neteko pamatyti. Bangos čia išties didelės, todėl nusprendusiems mokintis surfinti Nazare pakrantėje nerekomenduojame. Kol gaudėme neapsakomo grožio bangas, kurios buvo gerai matomos net tolumoje, akimirksniu pasidengė tirštas rūkas. Nors vėjo ir bangų mylėtojai yra įpratę akylai stebėti oro sąlygas, bet taip greitai atslinkusio rūko dar gyvenime nebuvau regėjęs. Turime puikią progą įsitikinti, kokia žavinga ir kartu nenuspėjama yra gamta, bet tuo pačiu ir prisimename, kodėl vandens sporto mylėtojai turi akylai stebėti besikaičiantį vėjo greitį ir bangas. Pasirodė keista, kad tokioje vietoje nėra jokios infrastruktūros - nėra banglenčių nuomos punkto ar kokios kavinukės užuovėjai.

Portugalo Deivido nuorodos mus bloškia žemyn į Peniche miestelį, kurį mums primygtinai rekomendavo aplankyti. Atvykę į miestelį suprantame, kodėl Portugalijoje antra pagal populiarumą sporto šaka po futbolo yra surfinimas, nes čia jie turi tam sąlygas kone visoje pakrantėje. Peniche - tikras pradinukų surferių rojus, nes bangos nedidelės, paplūdimys nenusakomo ilgumo, žmonių nedaug, o surfinimo mokyklėlių, parduotuvių ir nuomos punktų čia tikrai yra. Banglentę dienai galima išsinuomoti už 15€. Tik saugokite ir akylai patikrinkite nuomojamos lentos kiliukus, nes mūsų komandos nariui Vygantui už vieną pamestą kiliuką teko susimokėti 50€. Gerai pašėlę bangose rūkstame tolyn į patį tolimiausią vandenyne išsikišusį Portugalijos kamputį Carapateira. Tai unikali vieta tiek surfinti, tiek kaituoti, nes iškyšulys suteikia galimybę gaudyti bet kokių krypčių vėjus, o įlankose formuojasi idealios bangos, kurias skrodžia daugybė čia apsistojusių surferių. Patekę į stovyklavietę, susipažįstame su įvairių šalių surferiais, bet jau nenuostabu, kad net ir čia, Dievo pamirštame kampelyje, sutinkame lietuvaitę Akvilę, besidarbuojančię surfinimo mokyklėlėje. Buvo labai įdomu paklausyti jos kelionių istorijų ir pasidalinti savosiom, vakare kempingo administratorius Kiko prisijungė prie bendro stalo ir visus vaišino arbata, taip visus suvienydamas.

Keletą dienų pašėlus po bangas vėl riedame tolyn, tik turime nemažą problemėlę, į kurią norėtume atkreipti visų planuojančių keliauti automobiliu dėmesį. Besipildami kurą automatinėse degalinėse ištuštinome visą pinigų limitą, skirtą degalams, nes čia bet kokį kiekį pilantis rezervuojama ir įšaldoma suma yra du ar net tris kartus didesnė nei reikia mokėti. Tai pastebėjome gerokai po laiko, kai kortelėje jau švilpė vėjas. :)

Važiuojame pietine pakrante tolyn link Sevilijos, bet širdyje norisi būti ir pilnais plaučiais mėgautis šio pasakišku kraštu - Portugalija! Melieji, čia niekas nenusivils, net didžiausias pesimistas ras savo palaimos kampelį. Pasirink Sparnus 2 kite komanda po truputį praranda laiko suvokimą - nebeaišku, kuri diena, vėjas, saulė, bangos ir vietinių žmonių ramumas atitraukė mus nuo realybės. Tačiau vienbalsiai nuspręsta - mes čia dar grįšim būtinai, o dabar sakome: obrigado, Portugalija!