+370 656 83300

Darbo laikas

• I-V: 9.00-18.00 val.
  • VI-VII: biuras nedirba

El. paštus tikriname ir į labai svarbius klausimus atsakome ir savaitgaliais.

Perskambinkite man

Parašykite mums

+370 656 83300

Darbo laikas

• I-V: 9.00-18.00 val.
  • VI-VII: biuras nedirba

El. paštus tikriname ir į labai svarbius klausimus atsakome ir savaitgaliais.

Perskambinkite man

Parašykite mums

Detali kelionių paieška

Žydrojoje rivjeroje prieš pat Kalėdas, štai kas įstrigo

Prancūzijos Žydrąją pakrantę rinkomės dėl pigios kelionės varianto. Daugeliui, nors šiek tiek išmanančiam to krašto ekonomiką, tai būtų neįtikėtina, tačiau grįžę į Lietuvą, įvertinę įspūdžius ir išlaidas, galime patvirtinti tą patį. Manau, kad mano aprašyti tos kelionės išgyvenimai padės apsispręsti tiems, kam Prancūzijos Rivjera atrodo finansiškai nepasiekiama.

Pirmiausia, ten vykome ne pačiu šilčiausiu ir geidžiamiausiu poilsiautojų metų laiku – gruodžio viduryje. Buvo apie 15 laipsnių šilumos, saulėta ir be lietaus, tad visus planuotus objektus apžiūrėjom, o tiksliau – pamatėm ir aplankėm žymiai daugiau. Kadangi gražius pasaulio kampelius jau ne pirmi metai lankome prieš Kalėdas, tad ir šįkart gavom didžiulę įspūdžių dozę: tas pačias vietas įvertinti dienos ir vakaro šventinėje aplinkoje. Vaizdas vertas realių išgyvenimų, nes žodžiais nupasakoti ar nuotraukomis iliustruoti to neįmanoma, kai Kalėdos – su papuoštomis palmėmis!

Išlaidos, kurias vertiname kaip nedideles – lėktuvo bilietai ir viešbutis. Šiuo atžvilgiu esu be galo dėkinga ,,Pasirink sparnus“ atostogų inžinierei Eglei Grašytei. Tai – ne pirmas mūsų bendras su Egle kelionės variantas (esame aplankę Romą su jos rekomendacijomis), todėl galiu tik pasidžiaugti šio puikaus darbuotojo ir nuoširdaus žmogaus požiūriu į darbą. Kai gali kreiptis su pageidavimu ,,minimum išlaidų – maximum įspūdžių“ ir sulaukti būtent tokio pasiūlymo.

Taigi – lėktuvo bilietas (pirmyn – atgal) + 4 paros Nicoje (nuskridome vėlai vakare, kurio neįskaičiuoju) viešbutyje su pusryčiais 1 žmogui kainavo 189 eur. Šį pasiūlymą (lėktuvo bilietus bei 4* viešbutį ,,Hipark Résidence Nice“) rekomendavo būtent Eglė, daugiau kelionę planavomės patys. O viešbučio variantas ir padėjo labai daug mums sutaupyti! Kadangi keliavome 4 suaugę šeimos nariai (3 vyrai!), nepaprastai svarbus buvo maitinimosi klausimas. Šiame viešbutyje turėjome atskirus miegamuosius, svetainę, erdvią vonią ir, kas svarbiausia, virtuvę su visais jos atributais (mikrobangų krosnele, kaitlente, šaldytuvu, indais, indaplove ir kt.). Kitoje gatvės pusėje esančiame dideliame prekybos centre įsigyję maisto produktų lietuviškomis kainomis sočiai maitinomės visas dienas.

Tačiau nepraleidome ir malonumo išgerti kavos visuose lankytuose miestuose, pietavome Monako senamiestyje, gardžiavomės kalėdiniais skanėstais mugėse ir, patikėkit, išleidome taip pat kaip Lietuvoje! Žinoma, kai kur kainos tikrai didelės (juk visuose kraštuose labiausiai lankomos vietovės tuo garsėja), tačiau vaikštinėjant patraukliomis gatvelėmis įmanoma atrasti kainos ir kokybės vertų maitinimo įstaigų. Galų gale, ko gero kiekviename pasaulio krašte atrasite McDonald’s, kuris neleis badauti!

Kadangi viešnagei turėjome 4 dienas, tad pirmą ir paskutinę leidome Nicoje, vieną dieną – Monake, kitą – Kanuose. Šiuos populiarius miestus vos per valandą pasiekėme traukiniu (galima ir autobusu). Turiu pasidžiaugti, kad mūsų viešbutis buvo itin patogioje Nicos vietoje, šalia kurio – ir autobusų, ir tramvajaus stotelės, vos už 10min pėstute – geležinkelio stotis, iš kurios ir vykome į Monaką (traukinio bilieto kaina 3eur) bei Kanus (kaina į 1 pusę apie 6 eur). Toks keliavimo būdas yra pigus, patogus ir greitas, tereikia iš anksto pasiplanuoti maršrutą, visuomet po ranka turėti žemėlapį ir pirmyn!

Taigi su tuo žemėlapiu net visiškai neskubant puikiausiai galima aplankyti žinomiausias ir vertingiausias tų kraštų įžymybes, pasivaikščioti pajūriu, pasidžiaugti ramybe jaukiose bažnyčiose, pajausti kitokią nei įprastą kalėdinę dvasią. Neapsakomas ir vyriškas džiugesys Monako gatvėse išvysti naujausius automobilių modelius, apžiūrėti prabangiausias jachtas ir, klausantis jūros ošimo, pasvajoti apie tobulą ar kino filmų vertą gyvenimą.

Keletas patarimų:

• Mūsų šeima mėgėjai ieškoti ir atrasti, todėl tikrai daug pamatėm. Tačiau prieš kelionę verta pasiruošti ,,namų darbus“, ką ir kur ketinama aplankyti, turėti įžymių vietų aprašymus, susižinoti miesto transporto galimybes. Pvz., iš anksto nutarti, kaip iš oro uosto pasieksite viešbutį. Nors iš ten kursuoja miesto autobusas, tačiau kaina jame – visai ne kaip su miesto talonu. O taksi mums kainavo virš 40 eur.

• Gerai, kad šventines Nicos vietas aplankėm darbo dienomis, nes savaitgalį ten buvo nepaprastai daug žmonių, stovinčių ilgose eilėse. Jos susidarė dėl įeinančių į kalėdinį miestelį padidinto saugumo (tikrino kiekvieną krepšį ir kt.).

• Autobusuose, net ir turint vieną ar keletą parų galiojantį bilietą, būtina dar jį pažymėti įlipus automatuose. Kitaip, nors jis ir veikiantis, gali pritraukti baudą.

• Prancūzijoje neragauti tenykščio vyno būtų nuodėmė 😉. Tad šių progų tikrai nepraleidom, tuo labiau, kad jo kaina – mažesnė nei Lietuvoje. Deja, lauktuvių šio gėrimo negalėjom parvežti, nes skridome su rankiniu bagažu, o „Duty Free“ parduotuvėse oro uoste tebuvo keletas variantų beprotiška kaina. Beje, tą patį galiu pasakyti apie visas lauktuves, nes Duty Free net prancūziško suvenyro neįsigijom. Taigi lauktuves ruoškite vaikštinėdami šio krašto gatvelėmis.

• Prancūzijoje sudėtinga su anglų kalba – nors vietiniai ir supranta, ką jiems sakai, tačiau atsakys, ko gero, prancūziškai. Bet susikalbėti visuomet įmanoma. Keblu ir maisto parduotuvėje, kai ant pakuotės – tik užrašai prancūzų kalba.

P.S. Ligita ne tik keliavo bet ir atsiuntė mums rašinį su savo įspūdžiais. Siekiant didesnio autentiškumo, teksto kalba netaisyta, atsiprašome dėl jame pasitaikančių klaidų.