Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galite paruošti individualų kelionės pasiūlymą?
Taip, atsižvelgdami į Jūsų pageidavimus, mes parengsime individualų pasiūlymą. Nemokamo paklausimo forma >> 

Ar galiu užsisakyti tik viešbutį?
Taip, galime pasiūlyti platų viešbučių pasirinkimą patraukliomis kainomis - nurodykite savo pageidavimus ir mes pateiksime Jūsų lūkesčius atitinkančius pasiūlymus. Dėl viešbučių pasirinkimo susisiekite el. paštu info@pasirinksparnus.lt arba telefonu +370 656 83300.

Kur galiu rasti daugiau informacijos apie viešbutį?
Išsamios informacijos apie viešbučius ieškokite oficialiuose viešbučių tinklalapiuose. Taip pat patariame paskaityti lankytojų atsiliepimus apie viešbutį, kuriuos rasite tokiose rezervacijos sistemose, kaip www.tripadvisor.com arba www.booking.com. paieškos laukeliuose įvedę viešbučio pavadinimą ir šalį. Šis būdas pagelbės ne tik ieškant daugiau informacijos apie viešbutyje teikiamas paslaugas, bet tuo pačiu čia rasite išsamius keliautojų vertinimus bei komentarus. 

Ar galima naujienlaiškio atostogų pasiūlymo viešbutį pakeisti kitu/pakeisti nurodyto viešbučio maitinimo tipą?
Taip. Atsižvelgiant į Jūsų pageidavimus, galime pasiūlyti kitą viešbutį tomis pačiomis dienomis. Taip pat galime pasiūlyti kelis variantus, iš kurių galėsite išsirinkti labiausiai patinkantį. Jei Jūsų netenkina pasiūlyme nurodytas maitinimas - galime pasiūlyti tą patį viešbutį su kitu maitinimo tipu, jei viešbutis siūlo kitų tipų maitinimą.

Kaip nuvažiuoti nuo oro uosto iki viešbučio?
Norintiems būti nepriklausomais atostogų metu, mes rekomenduojame rinktis autonuomą, tačiau, jei nevairuojate ar dėl kitų priežasčių atostogų metu vairuoti nenorite, galime pasiūlyti pervežimo nuo oro uosto iki viešbučio (transferio) paslaugas. Jei viešbutis yra netoli oro uosto, siūlome pasinaudoti taksi ar viešojo transporto paslaugomis.


Kada ir kiek reikia mokėti už kelionę?
Jei norite įsigyti savarankišką kelionę, reiktų prisiminti, kad pigių aviakompanijų skrydžiai žemomis kainomis yra greitai išperkami, o jų rezervuoti negalima - mokestis turi būti sumokamas iškart. Viešbučiai dažnu atveju duoda atidėjimą, tačiau apmokant iš anksto dažniausiai galima gauti geresnes sąlygas.

 

Jei norite įsigyti Novaturo, Tez tour ar KidyTour paketą dažnu atveju yra prašoma ~30% avanso, o likusi suma turi būti apmokėta likus 21 dienai iki kelionės. Išankstiniams pardavimams taikomos kitos sąlygos.

 

Numatome galimybę keliones įsigyti išsimokėtinai.

 

Man patiko pasiūlymas, tačiau netinka kelionės datos, ar galima parinkti kitas?
Žinoma! Dėl kitų skrydžių datų pasiūlymo susisiekite su mumis arba užpildykite užklausos formą >> ir mes pasiūlysime Jums patogesnių kelionės variantų.

Ar teikiate automobilio nuomos paslaugas?
Autonuomos paslaugų neteikiame, tačiau galime pasiūlyti patikimų partnerių paslaugas: Autorentals.com bei Cartrawler– jų siūlomi variantai atitiks jūsų lūkesčius ir piniginės storį. 

Ar galiu užsisakyti transferį (pervežimą)?
Taip, orientacines pervežimo paslaugas iš oro uosto į viešbutį rasite čia >>

 

Lėktuvų bilietai ir užsakymas

 


Skrendu pirmą kartą, ką turėčiau žinoti?
Jūsų patogumui paruošėme aviabilieto įsigijimo gidą, kuriame nuosekliai pateikta svarbiausia informacija.

Kaip užsakyti bilietą?
Įveskite duomenis į nurodytus laukelius.
Miestų pavadinimus rašykite be klaidų. Sistema pasiūlys variantus pagal renkamą miesto pavadinimo pradžią.
Norėdami pasirinkti skrydžio datas, naudokitės sistemos kalendoriumi.
Pasirinkite keleivių skaičių pagal amžių.
Užpildę reikiamus laukelius, paspauskite „Ieškoti kainų“ ir palaukite, kol Pasirinksparnus.lt sistema pateiks siūlomus variantus.
Pasirinkite pageidaujamą skrydžio pasiūlymą iš pateikiamų variantų ir spauskite „Užsakyti“.
Atsidariusiame lange suveskite prašomus duomenis ir spauskite „Toliau“.
Pasirinkite (jei reikia) papildomas paslaugas – draudimą, parkingą.
Pasirinkite mokėjimo būdą ir atlikite mokėjimą.

Ar bilieto rezervacija bus patvirtinta?
Taip, bilieto rezervacijos patvirtinimą su rezervacijos numeriu gausite nurodytu el. paštu, todėl atidžiai įveskite savo el. pašto adresą rezervacijos etape.
Jei el. pašto adresą įvedėte teisingai, bet per 12 valandų negavote rezervacijos patvirtinimo, susisiekite tel. +370 614 15033 arba el. paštu info@pasirinksparnus.lt.

Ar galiu rezervuoti bilietą jo neapmokėdamas? Nesu apsisprendęs ar tikrai noriu skristi, tačiau taip pat nenoriu prarasti geros bilieto kainos.
Deja, pigių aviakompanijų bilietai nerezervuojami.

Kada gausiu lėktuvo bilietus (angl. boarding pass)?
Kad gautumėte skrydžio bilietus, Jums būtina atlikti registraciją (online check-in). Nuorodą registracijos atlikimui išsiunčiame iš karto po užsakymo atlikimo ir suvesti duomenis registracijai galite bet kuriuo metu. Suėjus nustatytam minimaliam aviakompanijų taikomam registracijos į skrydį terminui, mūsų sistema automatiškai pateikia Jūsų užpildytus duomenis aviakompanijai (-oms) ir Jums yra sugeneruojami bei išsiunčiami skrydžio bilietai. 

Terminai pagal aviakompanijas:

 

 

  • Ryanair kompanija nuo 2014 m. balandžio 7 d. pakeitė registracijos skrydžiui internetu (online check-in) taisyklės ir vietoje anksčiau taikyto 14 d. termino iki išvykimo, terminą sutrumpino iki 7-ių dienų. Po šio pasikeitimo Jūs lėktuvo bilietus gausite, ne anksčiau nei likus 7-ioms dienoms iki skrydžio. Su pakeitimu atsirado ir nauja galimybė registruotis skrydžiui net prieš 30 d. iki išvykimo užsisakant konkrečią vietą lėktuve. 
  • Wizz air atveju registraciją galima atlikti likus ne mažiau kaip 30 d. terminui iki skrydžio


Jei skrendate su persėdimu, bilietus į vieną pusę gausite vienu kartu.
Bilietų atsiuntimo terminą taip pat rasite laiške, kuris yra išsiunčiamas po Jūsų atlikto užsakymo.

Ar galiu atšaukti Ryanair, Wizz Air bilietų pirkimą? Kiek kainuoja datos/skrydžio krypties/asmens duomenų ir kt. duomenų keitimas?

Deja, bet ekonominės klasės bilietų atšaukti negalima. Kiekviena skrydžių kompanija taiko skirtingus įkainius asmens ir kitų duomenų keitimui. Verta atkreipti dėmesį, kad neretai pakeitimo kaina būna didesnė nei pats lėktuvo bilietas. Kiek tokios paslaugos kainuoja Wizzair ir Ryanair kompanijose skaitykite už nuorodų. 

Ar galima keisti skrydį, jei registracija jau atlikta?
Užsiregistravus į skrydį keisti skrydžio datos, vardo, pavardės bei maršruto negalima.

Kokiais atvejais aviakompanija grąžina už skrydį sumokėtus pinigus?
Panaikinus reisą arba pakeitus skrydžio datą.

Kokia tikimybė, kad mano skrydis nebus atšauktas?
Ilgametė patirtis rodo, kad skrydžiai, ypač populiariomis atostogų kryptimis, yra labai retai atšaukiami. Deja, tokių aplinkybių kaip prastos oro sąlygos, stichinės nelaimės, streikai ir kt. numatyti neįmanoma.

Kas yra elektroninis bilietas?

Tai bilietas, kurio rezervacija saugoma aviakompanijos rezervacinėje sistemoje, todėl jis egzistuoja elektronine forma.
Įsigiję elektroninį bilietą, skrydžio dokumentą turite atsispausdinti patys arba galite gauti tik registruodamiesi skrydžiui oro uoste – skrydžio dokumento išdavimo tvarką numato kiekvienos aviakompanijos taisyklės. Skrendant su savimi būtina turėti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę).
Elektroninio bilieto būseną galite bet kuriuo metu patikrinti skrydžio aviakompanijos svetainėje, prisijungę ir įvedę biliete nurodytą informaciją.

Ar yra papildomų mokesčių?
Sistema užsakymo patvirtinimo metu pateikia kainas su visais mokesčiais – jokie papildomi ar paslėpti mokesčiai netaikomi.

Ar ribojamas keleivio bagažo dydis?
Keleivio bagažo dydį nustato avialinijų vidaus taisyklės. Norėdami plačiau paskaityti apie populiariausių avialinijų bagažo taisykles, sekite nuorodas:

Jei Jūsų rankinis bagažas viršys normas, oro uosto registracijos vietoje teks mokėti už kiekvieną papildomą bagažo kilogramą. Todėl rekomenduojame atkreipti dėmesį į nurodomus rakinio bagažo reikalavimus ir jei reikia, kitame žingsnyje užsisakyti papildomą mokamą bagažą iš anksto, taip sutaupysite.

Jei kyla klausimų ar norite užsakyti papildomą bagažą Jums padės mūsų konsultantai. Su vadybininkais galite susiekti biuro darbo valandomis tel. 8 656 83 300 arba el. p. info@pasirinksparnus.lt

Kaip galiu apmokėti nurodytą sumą už lėktuvo bilietus?
Nurodytą sumą už lėktuvo bilietus galite apmokėti internetu naudodamiesi elektroninės bankininkystės sistema, bankiniu pavedimu, kreditine kortele arba atvykę į mūsų biurą Salomėjos Nėries g. 109-172, Vilnius.

Kas yra CVC kodas?
Tai banko kortelės parašo pusėje esantys 3 paskutiniai skaičiai.


Ar galiu keisti skrydžio datas?
Skrydžio datų ir kitų duomenų keitimo sąlygas nustato pačios avialinijos. Atkreipkite dėmesį į jas rezervuodami bilietus.
Jei nesate tikri, kreipkitės telefonu +370 614 15033, pasistengsime Jums padėti.

Ar galiu rezervuoti bilietą kitam asmeniui?
Taip. Bilieto rezervacijos eigoje nurodykite to asmens duomenis.

Kokios yra skrydžio kainos vaikams iki 2 metų?
Vaikams iki 2 metų, nepriklausomai nuo skrydžio trukmės ir sudėtingumo, dažniausiai taikoma 50% nuolaida nuo suaugusiojo bilieto kainos. Kainas reikia tikrinti kiekvienu atveju atskirai – mūsų rezervacijos sistemoje, radę skrydį ir suvedę keleivių duomenis, kitame žingsnyje matysite tikslią bilieto kainą.

Koks bagažas priklauso kūdikiui?
Kūdikiams nepriskiriamas joks bagažas, išskyrus vežimėlį (gabenamas nemokamai). Atminkite, kad vaikų vežimėliai registruojami su kitu bagažu ir gabenami nemokamai, jei biliete nurodyta, kad lėktuvu keliauja kūdikis. Jei kūdikis nekeliauja, šie daiktai gabenami tik kaip specialusis bagažas už papildomą mokestį.

Ar galiu užsakyti bilietus nepilnamečiui?

Pigių skrydžių aviakompanijos, tokios kaip Wizz Air ir Ryanair, vienų nepilnamečių neskraidina, jiems reikalinga palyda, o pigių skrydžių bendrovės palydos paslaugų neteikia. Lufthansa ir kitos ne pigių skrydžių bendrovės suteikia galimybę papildomai užsakyti palydą, tokiu atveju vaikas gali skristi vienas. Palydos dokumentuose užrašomi palydinčio ir pasitinkančio asmenų duomenys, kad kitiems asmenims, nei nurodyta dokumentuose, vaikas nebūtų perduotas. Su aviakompanija Wizz Air jaunesni nei 14 m. amžiaus vaikai gali skristi tik lydimi mažiausiai 16 m. amžiaus asmens, prisiimančio visą atsakomybę už vaiko priežiūrą skrydžio metu.
14–15 m. amžiaus ir vyresni keleiviai gali keliauti nelydimi, tačiau jie negali prisiimti atsakomybės už jaunesnio nei 14 m. amžiaus vaiko priežiūrą skrydžio metu.
Aviakompanija Ryanair nepriima į skrydį vaikų iki 16 m. be suaugusiųjų palydos.
Rekomenduojame nepilnamečiams (iki 18m.) turėti bent vieno iš tėvų sutikimą, leidžiantį keliauti vienam.

Ar žemiausių kainų sąrašuose rodomos visos galimos skrydžių datos?
Žemiausių kainų sąrašuose pateikiama tik dalis pasiūlymų, kurie buvo automatiškai suformuoti iš kitų svetainės lankytojų užklausimų, tad jei žemiausių kainų sąraše neradote tinkamo skrydžio, rekomenduojame pasinaudoti paieška ir patikrinti kitas skrydžių datas.

Kada reikia įvesti paso ar asmens tapatybės kortelės duomenis?
Asmens dokumento duomenys įvedami tik atliekant registraciją (check-in'ą). Wizz Air atveju registracijos internetu paslauga galite naudotis likus nuo 30 dienų iki 3 valandų iki tvarkaraštyje nurodytos skrydžio pradžios. Ryanair registraciją internetu galima atlikti iki skrydžio likus 30 dienų, jei patys rinkotės vietą lėktuve ir mokėjote už ją papildomai, arba likus 7 dienoms iki skrydžio, jei vietą kompiuteris parinko automatiškai. Abiem atvejais registracija internetu baigiasi likus 2 valandoms iki skrydžio. Skrendant su Airbaltic, registracija gali būti atlikta Airbaltic interneto svetainėje likus nuo 118 valandų (5 dienos) iki 1 valandos iki tvarkaraštyje nurodytos skrydžio pradžios.

Mano pasas baigia galioti 3mėn. po grįžimo, ar turiu užsakyti naujus dokumentus?
Skrendant su savimi reikia turėti galiojančius asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, jie turi būti tie patys, kurių duomenis pildėte atlikdami skrydžio rezervaciją. Svarbu, kad asmens dokumentas galiotų kelionės metu, su dar 3 mėn. galiojančiu pasu galite vyktį į kelionę, jei pasirinktai krypčiai nėra būtina viza. Jei vykstant į Jūsų pasirinktą šalį viza reikalinga, tuomet Jūsų asmens dokumentas turi galioti mažiausiai 6 mėnesius po grįžimo.

Ar praeisiu patikrą oro uoste, jei po operacijos kūne turiu metalinių dalių? Ar reikia pažymos?
Gydytojo pažymos dėl kūne esančių nedidelių skeveldrų ar plokštelių nereikia. Tačiau gydytojo pažymos reikia, jei keleivis kūne turi didelę metalinę dalį ar implantą, pvz., galūnės protezą ar dirbtinį klubo sąnarį. Rekomenduojama turėti tokią pažymą anglų kalba.

Jeigu rasite bilietą pigiau, mes Jums grąžinsime skirtumą!
Jūsų patogumui paruošėme aviabilietų įsigijimo gidą su naudingais patarimais
Ieškote kelionės 6-iems ar daugiau? Susisiekite geresnių sąlygų aptarimui!