+370 656 83300

Darbo laikas

• I-V: 9.00-18.00 val.
  • VI-VII: biuras nedirba

El. paštus tikriname ir į labai svarbius klausimus atsakome ir savaitgaliais.

Perskambinkite man

Parašykite mums

+370 656 83300

Darbo laikas

• I-V: 9.00-18.00 val.
  • VI-VII: biuras nedirba

El. paštus tikriname ir į labai svarbius klausimus atsakome ir savaitgaliais.

Perskambinkite man

Parašykite mums

Detali kelionių paieška

"Pasirink Sparnus 2kite" patarimai vykstantiems į Gibraltarą

Kaip viskas turi pradžią, taip turi ir pabaigą, tad mūsų kelionės misijos smėlio laikrodis Tarifoje beria paskutines smilteles bei verčia dėlioti planus, kaip sukti savo laivą iš tolimiausio Europos kampelio link savo namų. Strategija aiški - važiuojame pietine žemyno pakrante ir lankome visas įdomias vietas, kurios yra pakeliui namo. Artimiausias taškas - Gibraltaras, mini Britanija, kaip mažytis taškas Ispanijos karalystėje! Britai atsignybė pasakiško grožio uolą, kyšančią Viduržemio jūroje.

Gibraltaras yra neabejotinai vertas laiko ir dėmesio. Čia yra tikrų tikriausia siena su karališkai aprengtais kareiviais ir muitinės patikros postais. Tik kirtus patikrą patenkame į vienintelį pasaulyje oro uostą, kuriuo važinėja automobiliai, marširuoja žmonės ir tik artėjant lėktuvams viskas akimirksniu uždaroma ir erdvė įgauna tikro oro uosto statusą. Miestas turi tax-free zonos statusą, todėl tikrai patariame keliaujantiems pro šalį rasti laiko ne tik pasisvečiuoti, bet ir apsipirkti! Netgi galima užsipilti degalų gerokai pigiau.

Įdomiausia miesto vieta - įspūdingo dydžio uola, turinti net savitą mikroklimatą. Keliamės aukštyn su ten įrengtomis gondolomis ir prieš mūsų akis atsiveria su niekuo nesulyginamas vaizdas: vienoje pusėje matosi miesto įlanka su besnaudžiančiais įvairiausių dydžių laivais, o žvelgiant į kitą pusę atsiveria Afrikos žemyno krantų reljefas bei vandenyno ir Viduržemio jūros susijungimo ribos. Erdvė beribė ir mes pasijaučiame tokie mažyčiai!

Įdomiausia dalis - vietinės beždžionės, kurios kadaise atsikėlė iš Afrikos ir liko būtent čia, šitoje uoloje. Sukūrusios savas taisykles, neturinčios jokios baimės jausmo, bet siekiančios palaikyt sau naudingą tvarką, kurią patys savo kailiu patyrėme, nes akimirksniu buvo atimti bananai tiesiai iš rankų! Patarimas Jums: bet kokius daiktus, kuriuos būtų galima akimirksniu nugvelbti, slėpkite giliau kuprinėse.

Linksmai praleidę laiką, šiek tiek paišlaidavę paduotuvėse, kurių čia daugybė, grįžome atgal į savo ratus ir leidžiamės tolyn pakrante link garsiosios Malagos.