+370 656 83300

Darbo laikas

• I-V: 9.00-18.00 val.
  • VI-VII: biuras nedirba

El. paštus tikriname ir į labai svarbius klausimus atsakome ir savaitgaliais.

Perskambinkite man

Parašykite mums

+370 656 83300

Darbo laikas

• I-V: 9.00-18.00 val.
  • VI-VII: biuras nedirba

El. paštus tikriname ir į labai svarbius klausimus atsakome ir savaitgaliais.

Perskambinkite man

Parašykite mums

Detali kelionių paieška

Laukiate savo kelionės į Turkiją? – Ši svarbi informacija padės jai pasiruošti

Džiaugiuosi, kad susiviliojote keliauti į Turkiją, nes tai kelionė, kurios tikrai verta laukti ♥ Laukimo jausmas yra viena iš maloniausių kelionės dalių, šis jausmas kutena padus ir dar būnant namuose leidžia kasdien bent mintimis pasidžiaugti Turkijos saule.

Norime, kad šio malonaus jausmo neužgožtų rūpesčiai planuojant kelionę, todėl paruošėme Jums informacinius įrašus, padėsiančius susiplanuoti kelionę į Turkiją be didelio vargo. Šiame įraše rasite visą svarbią ir dabar Jums aktualią informaciją apie vizas, sveikatą, saugumą, mokesčius turistams ir transportą.

Svarbi informacija keliaujantiems į Antalijos regioną Turkijoje

KELIONEI  TINKAMI DOKUMENTAI

Lietuvos Respublikos pasas, galiojantis ne trumpiau nei nei 6 mėn. po kelionės datos. Jūsų kelionei į Turkiją viza nėra reikalinga.

SVEIKATA

Nėra privalomų skiepų keliautojams.

Rekomenduojama, tačiau nebūtina turėti kelionės draudimą. Europos sveikatos draudimo kortelė Turkijoje negalioja, taigi neturėdami papildomo kelionės draudimo, prireikus sveikatos priežiūros įstaigos pagalbos teks susimokėti už visas suteiktas paslaugas iš savo kišenės.

Vandentiekio vanduo yra chloruojamas, todėl nerekomenduojama gerti vandens iš čiaupo, jį geriau pirkti buteliuose.

Maistas ir jo paruošimas Turkijoje skiriasi nuo įprasto lietuviams, todėl jautrių skrandžių savininkai gali jausti diskomfortą pirmoje kelionės dalyje. Patartina į kelionę pasiimti vaistų nuo viduriavimo, skrandžio veiklos sutrikimų.

Daugiau informacijos apie sveikatos rekomendacijas rasite Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro svetainėje >>

SAUGUMAS

Antalijos provincija nėra įtraukta į Turkijos vietovių į kurias rekomenduojama nevykti dėl kelionės saugumo, sąrašą.

Turkijos kurortuose pakankamai saugu tiek dienos, tiek vakaro metu. Žinoma, smulkių vagysčių pasitaiko, todėl likite budrūs poilsiaujant prie jūros ar vaikščiojant sausakimšomis miesto gatvėmis.

Turkija patenka į padidinto seisminio aktyvumo zoną.

Nuolat atnaujinamą saugumo šalyje informaciją galite patikrinti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos konsulinės informacijos keliaujantiems puslapyje >>

MOKESČIAI TURISTAMS

Antalijos provincijoje papildomi mokesčiai už apgyvendinimą ir pan., turistams nėra taikomi.

TRANSPORTAS: KAIP PATOGIAUSIA KELIAUTI?
Kurortiniai viešbučiai dažniausiai yra įsikūrę kiek toliau nuo miesto centro. Keliautojai, norintys pamatyti šiek tiek daugiau nei viešbučio teritorija, gali rinktis priimtiniausią būdą keliauti po apylinkes.

Daugiausiai pamatysite išsinuomavę automobilį ir neabejotinai turėsite daugiausia laisvės pažinti regiono apylinkes. Antalijos provincijoje veikia tiek vietinės, tiek ir didžiosios tarptautinės autonuomos kompanijos. Automobiliui išsinuomoti tinka ir Lietuvoje išduotos vairuotojo teisės. Keliai Turkijoje pakankamai geri, greitis greitkeliuose oficialiai ribojamas iki 120 km/h, užmiesčio keliose iki 90 km/h, o gyvenvietėse iki 50 km/h. Tačiau vairuoti gali būti tikrai sunku, nes taisyklių dažnai nesilaikoma, eismas gana chaotiškas. Judėjimas didelis, kurį apsunkina ir kalnuotas reljefas. Taigi nusprendus nuomotis automobilį reikėtų vairuoti ypač atsargiai, ypatingai stebėti kitus eismo dalyvius.

Kad galėtume rekomenduoti automobilio nuomą Turkijoje, mes patys ją išbandėme savo kailiu. Mūsų kolegos patarimas ketinantiems nuomoti automobilį atostogų Turkijoje metu:

„Automobilį nuomavome su atsiėmimu ir grąžinimu tame pačiame oro uoste, į kurį atskridome. Su automobilio nuoma viskas buvo sklandu išskyrus vieną momentą, į kurį noriu atkreipti keliautojų dėmesį: automobilio nuomos kompanijos atstovas neatvyko į oro uostą mūsų pasitikti, nors taip buvo nurodyta užsakymo dokumente. Viską greitai išsprendėme, kadangi susisiekti su autonuomos kompanija padėjo paslaugus oro uosto personalas. Po skambučio praėjus ~15 minučių atstovas atvyko ir mus nuvežė į nuomos biurą, kur pasirašėme nuomos sutartį ir gavome automobilį. Pasiteiravus, kodėl atstovas nelaukė mūsų iš anksto numatytoje vietoje, buvo pakomentuota, kad iš automobilių nuomos portalų kompanijos nepasiekia informacija, į kurį oro uosto terminalą atvyks klientai ir koks yra skrydžio numeris. Tad jei norite išvengti šių nesklandumų, rekomenduojame iš anksto susisiekti su nuomos biuru, kuris bus atsakingas už Jūsų užsakymo įvykdymą.

Nepaisant šio nesklandumo paslaugomis buvome patenkinti, turėdami automobilį išvengėme grupinių pervežimų ir galėjome keliauti savarankiškai, kada panorėję stabtelėti gražiose apylinkėse ir taip geriau pažinti šią šalį.“

Geriausių automobilių nuomos pasiūlymų ieškokite Rentalcars ar Cartrawler automobilių nuomos tarpininkų svetainėse. Daugiau „Pasirink Sparnus“ patarimų apie automobilio nuomą užsienyje skaitykite mūsų bloge.

Jei Turkijoje nuomotis automobilį visgi nedrąsu, apie kitus keliavimo po apylinkes būdus galite skaityti Antalijos provincijos aprašymo transporto skiltyje>>

Na štai, Jūs jau žingsneliu arčiau savo kelionės, kurios verta labai stipriai laukti. O laukti verta, kadangi sulaukę vienu iš šių poilsiautojų Konyaalti paplūdimyje būsite Jūs